Uzun Aradan Sonra Yeniden Korean Drama...

The Master's Sun

Evet gerçekten çoooook uzun bir ara oldu benim için. Malum daha önce bahsetmiştim. Çok yoğun bir çalışma dönemi geçirmiştim yaklaşık 1,5 yıl ve bu sürede 3 kitap okumuş, ne film seyredebilmiş, ne de çok sevdiğim dizilerimi izleyebilmiştim. Hadi filmi, diziyi geçin; benim gibi kitapsız yaşayamayan bir insan nasıl kitap okumaz? nasıl okumadan durabildim hala şaşırıyorum ve çok da üzülüyorum gerçekten. Artık dönüş yaptım eski kitaplı, dizili hayatıma.

Geçen gün Yeppudaa.com sitesini incelerken en sevdiğim koreli aktör ve aktrislerin yeni dizileri filmleri çıkmış mıdır acaba diye bakarken "The Master's Sun" a rastladım.
Oyunculuklarına bayıldığım ve çok sevdiğim 2 oyuncuyu aynı dizide görünce de hemen izlemeye karar verdim ve iyi ki de izlemişim gerçekten. Harika bir diziydi. Konusunu burada yazmayacağım ama eğer kore dizileri seven varsa ve bu diziyi izlememişse kesinlikle listelerine almalarını ve en kısa sürede izlemelerini şiddetle tavsiye ediyorum. Çünkü dizide her şey var. Buradan da Yeppudaa.com çevirmenlerine, dizileri/filmleri izlememiz için emeği geçen herkese bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.İyi ki varsınız ve bizde sizler sayesinde böyle güzel şeyler seyredebiliyoruz. Aşağıda da diziye ait bir kaç foto var.. İyi Seyirler..

Bu dizinin başrol oyuncusu Unnimiz Gong Hyo Jin. Oyunculuğuna ve şirinliğine bayılıyorum.:))
( bu arada elbisesine de bayıldım:) )


Bu uluslararası yakışıklı başrol oyuncumuz So Ji Sub:))


Bu da dizide ki başrol 4'lü. En baştaki ikiliyi ilk kez bir dizide seyrettim.


Unni çok tatlısın gerçektennn:))


Aşağıdakilerde dizimizin afişlerinden bir kısmı...






2 yorum:

  1. Ben Uzakdoğu yapımlarını sevemiyorum,çoğu zaman karakterleri birbirine karıştırıyorum.Ama bildiğim kadarıyla onlardan uyarlanan çoğu dizi Türkiye'de tuttu.

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk başlarda ön yargıyla yaklaşmıştım. Bende birbirlerine benzediğini düşünüp ayıramam diyordum ama eğer duygusal/dram/duygusal komedi seviyorsanız tavsiyemdir. Ayrıca bazı aksiyon dizi ve filmleri de çok güzel.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...