Çok Güzel Bir Sahaf – Cağaloğlu Yenici Sahaf







Herkese Merhaba,

Kapalı çarşı taraflarında çalıştığımdan ve kitapları da çok sevdiğimden sık sık Beyazıt Kitapçılar Çarşısına ve bazen de yolum düştüğünde Cağaloğlu tarafındaki kitapçılara uğrarım. Beyazıt Kitapçılar Çarşısına eskisi kadar sık uğramıyorum. Sebebi hem yeni bir yer keşfetmem hem de bazen piyasadan bile pahalı kitap satmaları. Yaklaşık 3-4 ay önce Cağaloğlu’ndan Eminönü’ne inmeye çalışırken kaldırıma koyduğu eski kitapları görünce dayanamadım ve girdim Yenici Sahaf’a. İçerisi binlerce eski ama çoğu çok iyi durumdaki kitaplarla dolu. Fiyatlar deseniz inanılmaz ucuz. Ben sevdiğim yazarları ve tarzı söylediğimde kitapçının sahibi bana yüzlerce kitap çıkardı. Aralarında almak istediğim ama alamadığım o kadar çok kitap vardı ki anlatamam. Deliye döndüm resmen. Bu kaça? “3 lira”. Peki bu? “5 lira”.  Peki Peki bunlar? “tanesi 8, 3tanesi 20 lira”. O günden beri aldığım bazı kitapların resimleri aşağıda. Sizin de resimlerde gördüğünüz üzere kitaplar tertemiz. Poşetinde internet sitesinin adresi de yazıyor ama ben internette bu adresi arattığımda maalesef herhangi bir site çıkmadı. Ama sanırım nadirkitap.com’da kitaplarını satıyormuş bir yerde öyle okudum.


Arada bazı internet sitelerinden de indirimler yapıldığında kitap alışverişim oluyor ama bazen kitapları elleyerek, kitap kokusunu içime çeke çeke kitap satın almak istiyorum. İşte böyle durumlarda uğrak adresim Yenici Sahaf oldu artık.

Lütfen sizden rica ediyorum. İşportada satılan korsan kitaplar yerine yeni basımlarını her zaman alamıyorsak bile bu tür kitapçılara uğrayarak ikinci el ama orijinal kitap alabiliriz. Hem can çekişen bu tür sahaflara katkımız olur hem de eski de olsa orijinal ya da bazen ilk basım kitaplar bile sizin olabilir.



Wilbur Smith'in 'Leopar Karanlıkta Avlanır' isimli kitabı ilk basım denk geldi ve inanılmaz güzel korunmuş kitap. Bir Wilbur Smith hayranı olarak bütün kitaplarını sevgili yengem sayesinde seneler önce okumama rağmen şimdi bende kütüphanemde koleksiyonunu yapıyorum ve en kısa sürede yeniden tüm kitaplarını okumaya başlayacağım.
Kitabın üstünde yazan fiyat etiketini görebildiniz mi? KDV Hariç: 1800 TL, KDV Dahil: 1980 TL yazıyor:)



Yerini merak edenler için yeri Cağaloğlu yokuşunda Cağaloğlu metro çıkışının biraz üst tarafında kalıyor. Metro’nun karşı tarafındaki kaldırıma geçip biraz yukarı yürüdüğünüzde Yenici Sahaf’ı sağ tarafınızda göreceksiniz. Ya da bulamazsanız orada hangi esnafa sorsanız size gösterirler zaten.

Sevgi ve sağlıcakla kalın:))






 

2 yorum:

  1. yenici sahaf pazar günleri açıkmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, pazar günleri açıkmı bilmiyorum ama geçen gün uğradığımda kapandığını ve 2 dükkan yan tarafa taşındığını gördüm. Eğer giderseniz bilginiz olsun...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...