3-6 yaş Çocuklar İçin Kitap Önerileri - 2

Elmer ve Super Fil

Elmer Ve Süper Fil

Merhaba Sevgili Kitap Sever Dostlar,

Bir süre daha çocuk kitaplarından tavsiyeler vermeye devam etmek istiyorum. Çünkü bizim okuduğumuz kitapların içeriğinden çok daha fazla önemli olan konu çocuklara okuduğumuz kitapların içeriğidir diye düşünüyorum. Onların gelişimlerini destekleyen, hayal güçlerini geliştiren bunun yanında da hayatı öğrenmeleri açısından doğru noktalara değinip önemli dersler veren kitaplar çok önemli.

Bugünkü kitabımız yine Oğlumun kitaplığından çok severek okuduğumuz ve defalarca iyi ki almışım dediğim bir kitap.

Elmer ve Süper Fil ...
Elmer kitapları 20 yıldır tüm dünyada çocukların çok severek okudukları bir seriymiş. Bu 20 yıl süreci her ne kadar benim çocukluğuma da denk gelse de maalesef ben bu serinin hiç bir kitabını okumadım. 
Ama Oğlum için kitap araştırırken ona kesinlikle almalıyım dedim. Bu kitabı alma sebeplerimden ilki tabiki 20 yıldır tüm dünyada çocukların çok severek okuyor olması oldu. Ama diğer sebeplere de gelince kitabın konusunu okuyunca bayılmam. Buyurun kitabımızın konusu;

"Rengarenk fil Elmer, ormanda yürürken Süperfil'e rastlıyor. Ama o da ne? Bu küçük fil, giysileri yırtılınca, süper kahramanlığına yakışmayan gülünç bir duruma düşmüş. Kimselere görünmeden Zelda Teyze'ye gidip giysilerini diktirmesi gerekiyor. Elmer'e ise, karşılarına çıkan hayvanları oyalamak düşüyor. Mizah ile, öykülerle, müzik ve dansla, bazen de gürültü patırtıyla."

Oğlum hayal dünyası çok geniş bir çocuk olduğundan bu yönünü de doğru şekilde kullanmasını sağlamak ve biraz daha geliştirmesini istemem de kitabı alma sebeplerimden biri oldu.

Diğer sebep ise kitabı elime alıp incelediğimde resimlerin renklerin çizimlerin harika ötesi olması.Maalesef çoğu kitapta bu özellikler iyi olmadığından çocuk kitaptan sıkılabiliyor. Ama bu kitapta bu kesinlikle mümkün değil:))

Kitabı 3-6 yaş arasındaki tüm çocuklara tavsiye ediyorum.Çocuklarınız okumayı öğrendiklerinde de severek bu kitabı bir süre daha okumaya devam edebilirler.
elmer

elmer serisi

kitabın içinden bir resim;


elmer ve super fil

elmer ve super fil


Sevgi ve sağlık ile kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...