Bu aralar Ben ve Bloğumun Yeni Yüzü :)

Herkese Merhaba,

Bu aralar bloğumun yeni yüzü hazırlandığından post yazamadım. Sevgili  Bella  bloğumu tam istediğim gibi uçuk renklerde ve çok modern bir şekilde yeniden tasarladı. Buradan bir kez daha ona teşekkür etmek istiyorum. Siz bloğumun yeni yüzünü beğendiniz mi?

Bu aralar ben neler yapıyorum peki? Ben bu aralar bol bol kitap okuyorum. Yılın başından beri 4 güzel kitap okudum. Bunlar;

1- Gabriel Garcia Marquez - Kırmızı Pazartesi



2 - John Boyne - Çizgili Pijamalı Çocuk (en kısa zamanda filmini de izleyeceğim)



3- Yusuf Atılgan - Aylak Adam



4- İhsan Oktay Anar - Galiz Kahraman (devam ediyor)



Şu an 4. kitap bitmek üzere. İlk 3 kitap gerçekten de bir solukta okuduğum ve çok beğendiğim kitaplardı. Özellikle 'Çizgili Pijamalı Çocuk' kitabı beni benden aldı. Çizgili Pijamalı Çocuk kitabının bir de filmi olduğunu biliyor muydunuz? Ben geçenlerde tesadüfen gördüm ve en kısa sürede izleyip film ve kitap hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

Bu aralar birde uzun süredir izlemeyi planladığım ama hep ertelediğim 'Prison Break' dizisini izledim bitirdim. Hem de bu sefer yabancı bir diziyi ilk defa eşimle birlikte izledik ve resmen ikimizde neden daha önce bu diziyi izlemediğimizi kendimize sorduk durduk.



Eşim alt yazı okumayı sevmediğinden, ben ise onun aksine orijinal sesler olduğundan alt yazıyı tercih ettiğimden ilk kez onu da kandırarak:) birlikte alt yazılı olarak izledik ve o da sanırım (çaktırmasa da)  alt yazılı film/dizi seyretmeyi sevdi. Amerikan yapımı dizi/film sevipte izlemeyenleriniz varsa kesinlikle ertelemeyin benim gibi. En kısa sürede izleyin derim:)

Sonrasında bu 2 hafta da 2 tane Güney Kore yapımı 'güzel' olarak nitelendirebileceğim film seyrettim. Eskisi kadar güney kore yapımlarını seyredemediğimden ne kadar özlediğimi fark ettim. Sanırım bundan sonra daha çok Güney Kore yapımı film/dizi seyredeceğim:) Bu filmler;

1- Alone - 2008 Yapımı bir korku/psikoloji filmi. Seyretmek istediğim Kore film/dizi listemden rastgele seçerek seyrettim bu filmi. Beğendim diyebilirim.


2- Going By The Book - 2007 yapımı eğlenceli bir film. Filmin Türkçe ismi 'Kitabına Göre'. Bence eğlenmek ve güzel bir film seyretmek istiyorsanız kaçırmayın bu güzel filmi derim. 


Şimdilik benden bu kadar...

Sevgi ve sağlıcakla kalın..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...