Kitap Severe Kitap Hediye Edilir :)

Herkese Merhaba,

Yılbaşında çok sevdiğim iki arkadaşımdan iki çok değerli hediye aldım. O dönemde postu yazdım ama yayınlamayı unuttum maalesef. Neyse çok geç değil henüz:)
Bu güzel hediyeler iş yeri adresime gönderilmişti ve hem sürpriz oldu benim için hem de iki hediye de beni çok ama çok mutlu etti.

İlki benim için çok değerli bir dost olan Hatice'min bana hediyeleri idi;

milenaya mektuplar

Kafka setini ve ayrıca Satranç ile Hayvan Çiftliğini almak nereden aklına geldi bilmiyorum ama bu kitapların hepsi alınacak ve okunacak kitaplar listemde olmasına rağmen fırsat bulup ta alamadığım kitaplardandı. Gerçekten çok mutlu oldum. Buradan ona bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

İkincisi ise yine çok değer verdiğim dostlarımdan Alev'in Taksim'e gittiği ve oradaki kitapçılardan birine uğrayıp kendine kitap alırken beni de unutmayıp aldığı bu 3 güzel kitap oldu:)

alper canıgüz

Fatma Akerson ve Alper Canıgüz isimli yazarları her ne kadar daha önce duymadıysam da kitaplar ve yazarlar hakkındaki yorumlar güzel. Kendimi bu yazarları tanımadığım için esefle kınadım gerçekten:) En kısa sürede okuma listeme bir bir dahil olacak hepsi. Alevciğim teşekkür ederim canımmm:)

Bu harika kitapta bir doğum günümde Özlemimden hediye gelmişti bana;

hayatın kaynağı

kitabın kalınlığından bir türlü cesaret edemesem de bu güne kadar en kısa sürede bu harika kitabı da okumayı planlıyorum:) Canım dostuma da bir kez daha teşekkür ederim bu güzel hediyesi için.

Evet beni en çok mutlu eden hediyeler içerisinde kitap olan hediyelerdir. Çoğu zaman gelen hediyeleri hatırlamam, unuturum ama gelen hediye kitaplarsa asla unutmam. Kitap sever birine alınacak en değerli hediyedir bir kitap:)

Bol okumalı, aydınlanmalı güzel günler diliyorum herkese...
Sevgiler:))




2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...