Yarıyıl Tatili Bursa Ziyaretimiz

Herkese Merhaba,

Okulların tatil olmasıyla birlikte hemen Bursa’ya ailemin yanına gittik. İlk hafta işlerimizin yoğunluğu ve eşimin yurt dışı iş gezisi sebebi ile oğlumu Bursa’da annemlerde bırakarak geri döndük. İlk kez oğlumdan uzak bir hafta geçirdim ve herkesin ‘biraz kafanı dinle’ demesine rağmen ben gerçekten çok üzgündümL

Ev, şehir benim için bomboştu. Gözüm kesinlikle arkada kalmadı çünkü bu dünyada en güvendiğim insanlara emanet ettim oğlumu. Ancak onsuz olmaya alışık olmamanın verdiği huzursuzluğu bir türlü üstümden atamadım. Neyse ki bir hafta çok çabuk geçti hafta sonu oğluma kavuştumBen onu ve o da anneciğini çok özlemiş. Bol bol öpüştük koklaştık ve sarıldık J

Sonraki hafta bende onunla tatil bitimine kadar Bursa’da kaldım. Havalarında güzel olması sebebiyle gezdik biraz.
Bir gün oğlum ve kuzenlerim birlikte Heykel/Kapalıçarşı/Ulucami/Kozahan turu yaptık. Aşağıdaki fotolar oradan;

bursa kozahan

bursa ulucami


Bir gün de taaa lise yıllarımdan beri uğrayamadığım Sönmez İş Hanı’ndaki sahaflara uğradım ve bu ganimetlerde oradan;

bursa sahaf


Bir önceki hafta geldiğimizde Cumalıkızık Turu yapmıştık, yazısı için buraya tık tık..
Bu seferde yine kısa bir Cumalıkızık ziyaretim ve bir çay içimlik uğrama fırsatım oldu. Bu fotolarda o güne ait;

cumalıkızık köyü



cumalıkızık köyü

cumalıkızık köyü

cumalıkızık köyü



Bunun dışında da akrabalarım/kuzenlerim ve yeğenlerimle çok güzel vakit geçirdim. Genelde evde ailemle olmayı daha çok tercih ettim bu gelişimde nedense. Artık yaşlanıyormuyum yoksa yorgunmuyum bilemedimJ

Bu fotolarda dönüşte oğlum martılara poğaça/simit atarken;

feribot

martılar

topçular feribot


 Şimdilik sevgi ve sağlıcakla kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...