Kore Dizi Yorumum – A Gentleman’s Dignity

Herkese Merhaba,

Uzun süredir Kore Dizisi ya da Filmi Seyretmemiştim. Bunun sebeplerinden biri biraz daha Amerikan Dizilerine sarmam ve kitap okumaya ağırlık vermemdi. 5 yaşında çocuğu olan ve çalışan bir anne olunca da insan her şeye yetişemiyor maalesef. Böyle durumlarda da kendime ayırdığım kısa sürelerde önceliğim dönemsel olarak değişiyor. Geçen ay yani nisan ayında daha az kitap daha çok dizi dedim ve 5 kitap okuyup 2 tane kore dizisi bitirdim.

Bunlardan biri 2012 yapımı A Gentleman’s Dignity idi.
Uzun süre ara verince hem aşklı hem de eğlenceli bir dizi seyretmek istedim. Yani romantik komedi türünde. Ve bu dizi fazlasıyla isteklerimi karşıladı.

Dizi de liseden beri şu anda 40 yaşlarında olan birbirinden hiç ayrılmayan 4 erkek arkadaşın dostlukları, hayatları, ilk aşkları, yaşadıkları abuk sabuk komik olaylar ve her birinin yaşadığı farklı aşklar çok güzel bir şekilde anlatılmış. Aşk ta farklılık mı olur demeyin. Aşk aşktır ama insanların karakterlerine göre yaşadığın ilişkilerde aşkı/sevgiyi de çok farklı yaşayabiliyorsun. İşte bu dizi de tam da bunun çok güzel 4 farklı örneği var karşınızda…

Kore dizilerini seviyorsanız ve bu diziyi daha önce izlemediyseniz mutlaka seyredin derim. Ben bittiği için üzüldüm ama böylesine güzel bir dizi seyrettiğim içinde çok mutlu oldum.

Ben daha öncede bahsetmiştim, uzak doğu ile ilgili seyrettiğim tüm yapımları yeppudaa.com sitesinden izliyorum. Genelde seyrettiğim tüm dizilerin forum sayfalarına yorumumu bırakıp teşekkürümü de ediyorum ama bu yazı vasıtası ile emeği geçen tüm yeppudaa.com ekibine buradan bir kez daha teşekkürler…


Diziden birkaç fotoğraf:


                                                          Dizimizin ana karakterleri



çoookk tatlılarrrr :))








Baharın içinizi ısıttığı güzel günler diliyorum......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...