Gün Doğumu ve Gün Batımı Mucizesi

Herkese Merhaba,

   1. Oğlumun her türlü fotoğrafını çekmeyi çok seviyorum
   2. Gün Doğumu ve Gün Batımının fotoğraflarını çekmeyi ve bu anları izlemeye bayılıyorum.

Evet bende fotoğraf çekmeyi çok seven bir insanım. Eskiden profesyonel bir makinamda vardı ancak bir tatilde çalındıktan sonra dünya paralar vererek tekrar makine alamadım maalesef. Yaklaşık 3 senedir cep telefonlarımızla idare ediyoruz L

Ama yine de girdiğim her ortamda özellikle bayram, yakınımızın düğünü, arkadaşlarla toplandığımızda, özel günlerimizde vs mutlaka bulduğum herkesin fotoğrafını çekiyorum. Sonra dönüp o fotoğraflara defalarca bakıyorum ve çok mutlu oluyorum J

Şu anda en çok oğlumun fotoğrafları var arşivimde ancak baktım ki elimdeki gün doğumu ve gün batımı fotoğrafları da birikmiş biraz ve bende bu mucizevi anları sizde görün diye paylaşayım istedim. 

Buyurunuz efendim ;

                                                İstanbul Beyazıt Meydanında Gün Batımı;



Bursa Trilye'de Gün Batımı;



Bursa Ayazma'da Gün Doğumu;




Bursa Ayazma'da Gün Batımı;




İstanbul Pierre Loti'de Yağmurlu Bir Günde Gün Doğumu;


Gebze-Yalova Feribotunda Bulutlu Bir Günde Gün Doğumu;


İstanbul Boğazında Gün Batımı;


İstanbul Levent'te Gün Doğumu;


İstanbul Aksaray'da Gün Batımı;


Bursa'da Gün Batımı;





Böyle Mucizevi anlara şahit olabileceğiniz günler dilerim....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...